husnr3

Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

Kilona rasar ju inte...

Av Jessica - 6 juli 2011 09:09

... precis av en, minst sagt. Och nu är det semester och mer frossa än vanligt.


Så efter måndagens godisvräk så bestämde jag mig för att ta kvällspromenaden med Milla igår - döm om min förvåning när jag kom ut på baksidan och hunden var borta! Mamma hade tagit med henne...


Tog mig  i kragen och snörade på mig skorna ändå och gick en långrunda (3 km hann inte mer) på egen hand. Inspirerad av Sandras powerwalkande - för mig blev det nog mer walking än power dock!


Och man kan väl inte klaga på den fina utsikten eller?


 

Utmed vägen...

 


Judit väntade på mig när jag kom hem!

 

 
 
Sandra

Sandra

6 juli 2011 17:46

Tack! Va roligt att mitt promenerande inspirerar! :-)
Jag försöker gå var/varannan dag, men det är som sagt inte alltid man får ihop det tidsmässigt. Jag har turen att Neo älskar att åka vagn, så han brukar få följa med när jag inte har möjlighet att gå ensam.
För mig blir det också betydligt mer snask nu på sommaren, och då känns det bra om man har möjlighet till promenaderna, så kanske man slipper gå upp under sommaren i alla fall. Jag har 4 kilo kvar att gå ner, och de ska jag ta tag i om en månad, i augusti :-)
Riktigt bra gjort av dig att gå ut, trots att hunden var borta :-)

http://tassandra80.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna o Wille

7 juli 2011 09:31

Gott jobbat....har varit ett par dagar hos mor o far och då är det 1-1,5 timmes promenad varje morgon kl.8 som gäller. Har precis kommit in efter en härlig promenad. Nu så är det full rulle med allt som måste fixas innan vi drar på semester till Öland.

Ha det bäst!!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards