husnr3

Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

Mellanarkiv

Av Jessica - 22 juni 2011 11:52

Jag har ett mellanarkiv!


Mellanarkivet är den plats de bortrensade kläderna hamnar före man skänker bort dem (kanske nåt för dig Karro?   ). Då får man liksom lite extra tid på sig att se om man saknar kläderna eller kan vara utan dem....


Igår fick jag nytta av mellanarkivet på ett annat sätt, jag hittade nämligen ett par jeans som jag sorterat bort pga att de var för stora - nu passade de PERFEKT! Och jag sparade in en slant (som jag gjorde av med på annat....)


   

Najs eller hur?

 

Mitt egentliga ärende till källaren var för att leta efter två kjolar med snörning som jag visste borde finnas nånstans - hittade en hel flyttkartong med sommarkläder jag hade glömt!!!!  Hoppas en del av det passar iaf, mest tröjor, blusar och tunikor var det och jag har märkt att de flesta av mina gamla kläder numer är för små över bysten....


 
 
Karro

Karro

22 juni 2011 12:09

Ha ha du är väl för härlig du;-)
Jo då jag har oxå ett mellanarkiv ute i förrådet, men trots det så har jag ändå supersvårt att hiva iväg dem trots att de legat där i över 3 år;-) De kan ju komma till nytta någongånfg;-) *fniss*
Kram på dej K

http://www.appelblomman.blogspot.com

 
Ingen bild

Plutt

22 juni 2011 14:46

Välkommen till tuttklubben!! Glöm inte svänga förbi på Marielundsgatan och hämta din påse...skickade med lite pockets också!

 
Linda-4 barnsmamma

Linda-4 barnsmamma

22 juni 2011 20:17

Alltid kul att hitta bortglömda kläder som dessutom passar. Jag har jättesvårt för att göra mig av med kläder och stuvar mest bara om i garderoben istället för att slänga eller ge bort sånt som är för stort eller för smått:(
Kram

http://www.uppochnervandahuset.se

 
Ingen bild

Linda Halldén

22 juni 2011 21:28

hahaha - nästa år behöver du nog inte bekymra dig för att bysten är för stor ;) Barn brukar ha en tendens att ändra på det ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Skapa flashcards