husnr3

Direktlänk till inlägg 9 juni 2011

Kompisbesök

Av Jessica - 9 juni 2011 19:34

Idag trotsade vi det varma och klibbiga vädret och gav oss iväg till vännen Sofia med barn i Värnamo.... eller det var inte bara att ge sig iväg. Innan jag hade packat väskor och fått iordning två barn lackade svetten ordentligt i pannan vill jag lova - helt onödigt att jag hade kletat på lite smink minuterna före...


Sofias stora tjej Emmy är 2 månader äldre än Judit och lillasyster Lilly är bara 9 dagar äldre än vår Vide så de är väl minst sagt jämngamla.


 

Liten söt Lilly som just är på väg att få lite mat...


Först blev det paketöppning och som vanligt var lillasysters present roligare än det som Emmy fick själv! Men det dåliga humöret gick över när vi flyttade oss till köket för att käka lite lunch. Alltid gott att bli bjuden på käk! Blev lite fika innan vi for hem till den bokade BVC tiden och emellan där hann vi med ett besök på lekparken så att barnen fick GUNGA som ju Judit gillar!


  

 Emmy och Judit på lekparken



 
 
Emilie

Emilie

9 juni 2011 22:16

Oj vad du hade bloggat, jag som inte hunnit/kunnat läsa hade mycket att ta igen. Fina trädgårdsbilder. Visst är det kul att fota fina blommor??
Jag svarade förresten på din kommentar i min blogg med.

http://lindgatan.bloggplatsen.se

 
Karro

Karro

9 juni 2011 22:20

Härlig dag ni haft! Ja klibbigt värre har det varit idag och det tar på humöret kan jag säga...;-)
Kram K

http://www.appelblomman.blogspot.com

 
Ingen bild

Anna o Willea

10 juni 2011 12:17

Vilken härlig dag....kan tänka mig att det är lite bökigt att komma iväg med två barn....:) Längtar tills vi kan träffas.... Ha det så gott! Kram Anna o Wille

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards