husnr3

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Judits nya kläder

Av Jessica - 31 mars 2011 11:02

Blev ju som sagt en del kläder till Judit när vi var i Ullared och sen var jag även en sväng ner på Åhlens på lunchen igår, hade en 20% kupong + presentkort som jag ville göra åt!!


 


Mestadels sommarkläder blev det, dvs kortärmat som kan kompletteras med långärmat undertill innan det blir varmt!


 

Det roliga var som vanligt att jag hittade en hel del kläder på pojkavdelningen, fattar inte att de nästan bara har rosa kläder på tjejavdelningarna!! Måste väl vara nån mer som vill klä sin lilla tjej i rött eller grönt, eller varför inte lila? Barbapapatröjan ovan hittade jag t.ex bland pojkkläderna på Åhlens??


  

Rosa regnställ med förstärkning på knä och rumpa!





            


Önskar verkligen att Judit hade gillat att posera framför kameran, som Karros pojkar gör! Men nej!! Så det här de de bästa bilderna jag fick till - förstår ni kanske att jag fotade resten av kläderna liggande/hängande istället?!

 
 
Ingen bild

Veronica

31 mars 2011 14:57

Hej, Vilka fina kläder du har köpt till Judit. Jag håller med dig om att det är mycket rosa på tjejavdelningen. Vi köpte oxå "kill" kläder till Mathilda. Hur går det med Pippi tröjan du skulle sticka till när Judit är 2 år? Kram

 
Linda-4 barnsmamma

Linda-4 barnsmamma

31 mars 2011 22:40

Vad mycket fint du hittat, Ullared coh rabattkuponger, kan det bli bättre?:)
Jag köper mestadels rosa och rött till Moa, men det är väl för att jag bara har killar sedan tidigare..
Kramar

http://www.uppochnervandahuset.se

 
Anna o Wille

Anna o Wille

1 april 2011 08:26

OJ oj så mycket fint du shoppat...måste bara ta en tur till Ullared snart.

Hi hi bra fråga Veronica....va är Pippi tröjjan...???
Är hemma och VABár idag....Wille fick kruppanfall igår em så det va jourcentralen igår kväll. Han har lite feber och hostar och snorar. Har inte hittat något mer att beställa på Ellos.. Kram kram

http://hagelvik.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards