husnr3

Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

VECKA 32

Av Jessica - 9 mars 2011 21:30

Och så var ytterligare en månad till ända!! Och i förrgår var det endast 2 månader kvar till utsatt datum vilket betyder att lillebror (eller lillasyster) troligtvis är hos oss om 2 1/2 månad iaf....


Mår fortfarande bra, sliter inte ut mig på jobbet och vilar en del extra de lediga dagarna. Men att vara hemma med en 1 1/2 åring och valp är ingen dans på rosor så jag är glad att jag har jobbet att rymma till några dagar i veckan åtminstone.


Humöret svänger och ibland blir jag bara MEGAirriterad! Tror dock att det beror lika mycket på ovan nämnda jag hänger med som på bebisen i magen eftersom jag sällan är på dåligt humör på jobbet! Fysiska besvär är fortfarande halsbränna till och från samt mat-i-repris hela tiden, rätt vanligt med andra ord. Har börjat märka av att jag är lite trött i benen ibland så jag ska försöka komma iväg på lite fler promenader, tror det är bra att röra på sig så mycket som möjligt om man orkar och kan.


  

Här kör vi bara med huvudlösa bilder...


Varit på MVC-besök igår och allt såg bra ut, har fortfarande bra "järnreserv" så vill jag inte äta järntabletter så behöver jag inte men tycker att jag nog har blivit lite piggare så så länge magen hänger med fortsätter jag nog äta varannan dag.


s/f mått: 30

hjärtslag: 142

p-glukos: 4,7

hb: 114

vikt: mer än när jag väntade Judit, tror de hade fel på vågen för jag vägde 2,5 kg mer där idag än här hemma igår. Eller så var det kläderna?

 
 
Sandra

Sandra

10 mars 2011 08:14

Jäklar va fort tiden går :-)
Har ni kollat könet, eller gissar ni på att det är en pojke? :-)

http://tassandra80.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards