husnr3

Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

Kundservice?

Av Jessica - 3 mars 2011 16:58

Fick en betalningspåminnelse från ett försäkringsbolag häromdagen, utskrivet 22/2.... var inne och kollade och försäkringen var betald 12/2!


Tänkte att det ändå är bäst att kolla så att de har fått sina pengar så man inte står där oförsäkrad om nåt skulle hända. Kollade deras hemsida för att få tag på en e-postadress att skicka min fråga till: FANNS INGEN!!!


Gick alltså endast att kontakta bolaget på telefon!!! Är det här 2011!!


Ringde iaf och fick knappa in ett antal siffror och val vilket tog lika lång tid som det hade tagit mig att skriva ett mejl - sen hamnade jag i KÖ!!! Som nummer 23!!!!


Irriterad? Jag? Men hur kan ni tro det??

 

Nu är det visst bara 10 före mig...

 
 
Matilda

Matilda

3 mars 2011 21:46

Ååhh!!
Jag förstår din irritation! Och när man, efter 47 stycken "tack för att du väntar", äntligen kommer fram då är det svårt att vara trevlig.
Hmm.. eller det kanske bara är jag..?! ;o)
Fin, fin jacka till tösabiten förresten!

Kram, kram!

http://emma-matilda.bloggplatsen.se

 
karro

karro

3 mars 2011 22:19

Meeen hallå som du skriver är de inte 2011..?? Hoppas att de löse sig och att du fick tag på någon!
Kram K

http://www.appelblomman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards