husnr3

Alla inlägg under februari 2011

Av Jessica - 2 februari 2011 20:43

Här hemma är det krig minst 2 ggr om dagen och det är när det är dax för TANDBORSTNING!!


Judit bara vägrar låta oss borsta tänderna på henne och kniper ihop munnen och försöker åla sig ner på golvet. Däremot har hon inget emot att själv leka med tandborsten i munnen...


Är vi hemma båda två brukar en hålla och den andra borsta.


  


Fick tips på jobbet att testa med en eltandborste, är det nån därute som har nåt annat förslag?? Så tråkigt med dessa dagliga bråk.


Av Jessica - 1 februari 2011 18:08

Dagens +: att Judit sov 1 1/2 timme i sträck mitt på dagen så jag fick tid både att läsa tidningar & äta godis men även att städa toaletten! Det enkla är det bästa...


Dagens -: VÄDRET!!! Hade förträngt hur tråkigt det är att torka smutsig och blöt hund! Vinterväder med minusgrader eller vår utan regn tack!

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards