husnr3

Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Nedräkning

Av Jessica - 8 februari 2011 21:26

Är inte särskilt bra på att hålla exakt reda på det här med vilken dag eller vecka jag är i men kollade på nätet i förra veckan och då var jag i vecka 27 så jag antar att det är 28 nu.


Och eftersom jag är daterad en söndag antar jag att jag byter vecka på måndagar - smidigt!


Igår var det iaf exakt 3 månader till BF och helt plötsligt börjar det närma sig på allvar!


Magen växer (och det runt om) och förhoppningsvis även bebisen. Allt så som sagt bra ut hos barnmorskan för några veckor sen... Mår i övrigt bra, jobbar ju bara 2 dagar per vecka och försöker sova lite längre de andra dagarna. Vissa dagar är magen hård och spänd och då är det lite jobbigare än annars men på det hela taget mår jag bra. Förutom halsbränna och uppstötningar då?


Såhär stor är magen idag:

  

 
 
Ingen bild

Plutt

9 februari 2011 08:01

Langtar efter nya bebisen och er!!!!! Tur att vi ses ganska snart :-) Puss

 
Linda-4 barnsmamma

Linda-4 barnsmamma

9 februari 2011 10:54

Så fort det går, nu är det inte länge förrens den tittar ut:)
Kramkram

http://www.uppochnervandahuset.se

 
Inna

Inna

9 februari 2011 11:50

Åh - det är nåt speciellt med "bebismage" tycker jag! Skönt att höra att du mår bra - KRAM!

http://innapingpong.blogspot.com

 
Ingen bild

Malin

9 februari 2011 22:00

Hoppas den kommer redan i påsk när jag är hemma ;)

Roligt att höra att Judit kan prata lite nu, men det är ju ett namn hon måste lära sig snart :P...

 
karro

karro

10 februari 2011 10:46

Du är så fin, en perfekt bebismage så som jag själv hade velat se ut emn inte gjorde...;-)
Sååå mysigt med ett litet pyre!
Kram K

http://www.appelblomman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards