husnr3

Direktlänk till inlägg 15 november 2010

Nedräkning!

Av Jessica - 15 november 2010 18:08

I slutet av oktober väntad och väntade och väntade jag - på november!! För då hade jag bestämt att jag skulle börja spela julmusik...


Och nu är det helt plötsligt mitten av november och det är bara att börja nedräkningen, eller i mitt fall nedräkningarna. Har nämligen inte bara julafton att se fram emot!


  • Först längtar jag till torsdag - då åker vi till syster yster och sambo! Bara några dagar kvar.
  • Bara några veckor kvar till första advent...
  • Sen längtar jag till 7/12 för då kommer extrasystern hem från USA.
  • Bara drygt 5 veckor kvar till julafton och då kommer tomten - mysigt!
  • Och sen bara ytterligare en vecka innan syster o Micke kommer hem och vi firar jul igen!

Och julmusik spelas det för fullt här hemma om dagarna, i veckan tänkte jag börja med julbaket. Blir nog bara bullar i och för sig - gillar inte lussebullar så det hoppar vi iår! Men nån god kaka blir det nog hoppas jaj, nån som har nåt tips?


Längtar ni till jul??


 
 
Ingen bild

Plutt

15 november 2010 18:38

Jul, vad är det...? En sjukdom..? Någon gång i livet ska jag sluta jobba som jag gör och bara fira jul i en vecka!!!! :-)

 
Ingen bild

Plutt

15 november 2010 18:39

Å förresten...jag längtar också tills på torsdag. Jättemycket!!!!

 
Emilie

Emilie

15 november 2010 19:44

När du säger det såhär att det bara är 5 veckor kvar blir jag lätt stressad, jag har inte riktigt fattat att det är jul snart. Efter Ullareds trippen kanske jag fattat... :)

http://lindgatan7.bloggplatsen,se

 
Ingen bild

Anna o Wille

15 november 2010 20:16

Jodå visst längtar man lite till jul men inte så jag går och lyssnar på julmusik än.... :)

Känner att man kanske skulle börja försöka hitta lite julklappar.

Ha det så kul i storstan och hälsa syster yster

Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards