husnr3

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2010

888

Av Jessica - 17 oktober 2010 15:27

I Sverige är vi ganska dåliga på att anse oss själv vara duktiga, kanske är det jantelagen som sätter sina spår.


Men igår var jag inte bara duktig, jag var superduktig!! Iaf med mina mått mätt och det är väl så det är mest rättvist att jämföra.


Vi hade match hemma på förmiddagen och jag lyckades klämma in hela 888 poäng (244-202-194-248) och blev både förvånad och såklart NÖJD!!


Kan inte ens minnas när jag slog så bra senast och är inte ens säker på hur många gånger jag varit bättre. Vet att jag har 898 som pers på match och kanske var gårdagens resultat det näst bästa jag nånsin presterat?


Så ett stort grattis till mig - bra jobbat Jessica!!!

 
 
Ingen bild

mams

18 oktober 2010 09:00

Ja, det var verkligen SUPER, men även lilla jag var nöjd. Gick över 700 på match för första gången i år, har ju i och för sig inte spelat mer än 4 matcher, men jag är nöjd. Mina pretantioner är inte lika höga som dina, så Grattis på dig lilla mamma............

 
Sandra

Sandra

19 oktober 2010 20:46

Gratulerar till en bra slagning! Va roligt =)
Ja jag kan tänka mig att den används i "omgångar". Vi ska köpa en hylla till köket som den ska stå på. För åker den in i ett skåp så används den nog extremt sällan, då man inte orkar släpa ut den..

http://tassandra80.bloggplatsen.se

 
Inna

Inna

20 oktober 2010 19:31

Bra jobbat!!! Visst måste man få skryta med sej själv emellanåt!!!;) KRAM

http://innapingpong.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards