husnr3

Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

Award

Av Jessica - 28 maj 2010 07:08

Jag har fått en award av snälla o rara Ellen , Egentligen ska man skicka vidare till 7 av bloggvännerna men just det momentet hoppar jag över. Däremot skriver jag 7 saker om mig själv, kända för vissa men inte för andra:



  • Saknar karaktär (anti-godis sorten) och tar tacksamt emot om någon har lite att ge bort.
  • Gillar att vinna, oavsett nivå på tävlingen.
  • Engagerar mig i allt jag stöter på, ibland lite för mycket och för ofta.
  • Har bestämt mig för att sticka en pippi-tröja till Judit, kompisarna skrattar och tror aldrig jag blir färdig (har visserligen inte köpt garn än).
  • Gillar att baka bröd men äter själv helst inte hembakt (inte förtjust i bröd alls).
  • Tycker det är skittråkigt att min syster (o sambo) bor i Stockholm, men tror nog att de snart ska flytta söderut!!    hahahha
  • Hade nog aldrig tänkt att skaffa barn men R "övertygade" mig och nu är jag glad att vi har skrutten Judit.
 
 
Ingen bild

Plutt

28 maj 2010 08:32

Tycker också det är jättetråkigt att vi bor så långt bort från varandra, saknar er ganska jämt faktiskt. Fast det där med flytt söderut är nog lika aktuellt som att jag ska bli muslim :-) Älskar er!!! Puss

 
Ingen bild

Sofia

28 maj 2010 23:31

Heja Pippi....vi få satsa på att starta den där syjuntan!;-) jag ställer...nån mer som ska vara med?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards