husnr3

Alla inlägg under april 2010

Av Jessica - 1 april 2010 07:07

Vet ni?


Idag har jag börjat mitt nya löparliv!   


Bestämde för ett tag sen att 1:a april skulle jag börja springa (eller lunka) eftersom det var detta datum för 2 år sen jag och R började vår sommarsäsongslöpning... känns liksom som att våren är här på riktigt och det mesta av snön är ju faktiskt borta.


Inte hade jag en tanke på då att det skulle vara skärtorsdag idag?!


Och eftersom vi ska iväg ikväll var det bara att dra på sig löparkläderna imorse strax efter sex!


Blev en runda på ganska exakt 3 km, mestadels asfalt men det funkade faktiskt riktigt bra, springer ju dock inte med nån högre hastighet men alla är ju nybörjare i början ...


Hade såklart med mig Moa oxå och att dra runt på motvilliga 15 kg är inte det roligaste när man börjar bli trött - vilket man blir rätt snabbt!

 

Fick faktiskt ett hejarop på vägen oxå, tack för det Charlotte. Inte trodde jag att det skulle finnas publik utmed banan...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Skapa flashcards