husnr3

Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Fullspäckad dag äntligen slut...

Av Jessica - 22 april 2010 21:39

Sitter framför datorn och kollar/lyssnar på hockeyn, hur kunde det bli 3-3??


Idag har varit en sån där kul dag när det går i ett hela tiden, såna dagar gillar jag men skulle inte orka med de allt för ofta.


Började som vanligt med en kall morgonpromenad  *** OBS!! Ordningen återställd - nu står det  4-3! *** och sen blev det frukost för mig och Judit innan hon somnade vid strax efter nio och jag satte igång att slipa det sista i sovrummet. Så gött att det blir tapetsering imorgon! Efter det blev det dusch och sen en låååång förmiddagspromenad, faktiskt rätt skönt väder!


Lunchen bestod av mackor med falukorv  ***OBS!! Skit - kvitterat! ***  och sen blev det en snabbprommis med vovvarna igen innan jag strax efter tre packade ner en superarg liten tjej i barnstolen i bilen och for norrut för att hämta upp Judits faster & farmor.


Hela eftermiddagen och kvällen har sen spenderats på IKEA och diverse affärer inne på A6.


    

Lite käk på IKEA, Judit fick pasta med tomat & mozzarella - GILLADE!

 

Skulle handla en hel del priser till bowlingavslutningen och köpte lite här och där och hoppas att jag fick ihop nåt bra. Sen blev det såklart en hel del köpt till Judit oxå och bara lite lite till mig själv. De hade dunderrea på en del grejer på Lindex så jag köpte två fleecefodrade regnjackor (99 kr st, har kostat 349 kr) till Judit, en i stl 80 & en i stl 92. Passar ju inte nu men nån gång kan hon säkert ha dem... och inte dyrare än i Ullared tror jag knappt?


     

silver o svart i stl 80 & röd o svartprickig i stl 92

  

o strumpor såklart...


    

på Kappahl blev det ett par reabyxor och en supersöt ny vintage-klänning

  

till mig... på rea såklart!


Vi var kvar ända till de stängde vid åtta och Judit skötte sig helt utmärkt. Vi fick gå och bära på henne lite grann efter hon hade sovit mellan sex och sju och fått sen fått välling men på det hela taget var hon som vanligt en gosebebis!


  

Avslutade med SUPERGOD glass från Namsi!


Köpte en samlingsbok till Judit oxå, skulle vilja att hon hade alla "klassiker" och då gäller det ju att köpa nån då och då, idag blev det Putte i Blåbärsskogen.


  



 
 
Ingen bild

Anna o Wille

23 april 2010 07:39

Vilken härlig dag....!! Själva så va vi hemma hela dagen...fick en hel del gjort men va allmänt uttråkad. Har också tänkt börja samla på dessa "klassiker". Sen måste jag ju bara säga HEJA HEJA HV BLÅÅÅÅÅ Kram

 
Inna

Inna

25 april 2010 19:32

Er lilla Judit ser verkligen ut som en riktig "gosebebis" - Härligt!!! :)
Kram!

http://innapingpong.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards