husnr3

Direktlänk till inlägg 11 april 2010

KALAS!

Av Jessica - 11 april 2010 21:52

Idag har vi haft kalas!!


Jag, Ralle, mamma och så övriga gäster som kommer från familjen Josefsson. Lika mysigt som det är att vara en liten liten familj (bara mamma alltså), lika kul är det med Ralles stora familj. Trots att vi bara var vi + föräldrar & syskon med respektive blev vi ändå 10 pers! Tur att det bara finns ett litet barnbarn än... tänk när alla har några ungar var?? Då räcker inte vårt hus för kalas kan jag lova....


Trevligt var det iaf, bjöd på varm smörgåstårta & till efterrätt hallon & blåbärspaj. Hade tänkt ha småkaks-kalas men blev så väldigt sugen på paj i förmiddags när vi pratade om alla bär som ligger i frysen och skräpar...


Fick massa massa presenter oxå.

  • nattcreme & duschcreme Strawberry från Bodyshop
  • flera limegröna Margrethe-skålar med lock
  • silikonslickepotter från Rosti
  • bakplåtsställ
  • armband från Indiska
  • "silver" halsband med svarta stenar
  • presentkort på ögonbrynsplockning (SKA BOKA TID IMORGON)
  • jordgubbsskivare  - kul men onödigt jag vet - hade önskat mig
  • örhängen
  • spritspåse
  • kaksprits - sån där i hårdplast så man kan göra snygga småkakor - men vet inte riktigt hur den funkar... får testa senare när inte frysen är full

 

+ massa andra grejer som jag inte kommer ihåg just nu. Men rätt bra blandning av saker till hemmet och lite mer personliga saker. Iaf nästan bara sånt jag önskat mig!!


  


TACK ALLA FÖR ATT NI VAR HÄR OCH FÖR DE FINA PRESENTERNA!

 
 
Josse

Josse

12 april 2010 19:35

Grattis i efterskott!!:) verkar som ett trevligt kalas! Roliga presenter också! Kramar

http://annajosefin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Skapa flashcards