husnr3

Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

Tisdagen i bilder

Av Jessica - 30 mars 2010 15:41

Igår var mamma och R i stan och handlade presenter till mig eftersom jag fyller år snart.... 25 igen tror jag att det va?!


Då passade han på att köpa en ny kamera oxå, har pratat om det länge länge länge men det har liksom inte blivit av. Den gamla vi har tar inga bra bilder och  det tar tid från man tryckt på knappen tills det knäpper, utöver det blir alla bilder suddiga om man inte är blickstilla!! Hur lätt är det att få Judit att sitta still??


Så därför kommer här en litet fotoreportage över dagen hittills:


  

Tomten när jag var ute med Moa vid halv sju imorse...

  

Lilltjejen på shoppingtur på Kvantum (tack för tipset Josse)

  

Promenad med goa vännerna Sofia & Anna

     

Högt vattenstånd i Lagan

    

Wille, Emmy & Judit före lunchen hos Sofia....

      

Släppte ut Moa en runda på tomten när vi kom hem... hon gillar att snuffa runt nu när snön är borta...

  

... men mest gillar hon nog ändå att ligga i solen!

 

Resten av dagen ska ägnas åt tvättning, städning, ev packning inför påsk, matlagning och till sist är det klubbmöte strax efter sju. FULLT UPP med andra ord!

 
 
Ingen bild

Anna o Wille

30 mars 2010 17:30

Så kul o träffas hos Sofia o Emmy idag....skön promenad och god mat med goa vänner. Fina kort den tar eran nya fina kamera.Tror nog att du kommer lyckas med massa fina bilder på Judit. Glad påsk från Anna m fam

 
Josse

Josse

30 mars 2010 20:05

Åh vilka fina bilder och vilket söt liten tjej i kundkorgen hihi..Vår vovve gillar också att ligga och sola sådär! :)

http://annajosefin.bloggagratis.se

 
Carola

Carola

31 mars 2010 12:51

Hej,
Vad skoj att du kikade in hos mig. Ja våra hundar funkar hur bra som helst med barn, de älskar barn!

Ang mössorna så säljer jag mina egendesignade mössor i min "Mössblogg" duvemo.bloggplatsen.se

//Carola

http://familjenmahlberg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards