husnr3

Alla inlägg under december 2009

Av Jessica - 2 december 2009 09:06

Igår var det ett efterlängtat besök hos frissan inplanerat och som vanligt blev jag jättenöjd!


Hade bestämt mig för att behålla längden och snedluggen men att klippa ur håret rejält och det vad oxå vad som gjordes. Ibland ändrar jag mig nämligen väl i frisörstolen och så blir det nåt helt annat än vad jag hade tänkt från början....


Nu är det bara lite färg som saknas, får se om Ralle hinner hjälpa mig med det imorgon.


  

Av Jessica - 1 december 2009 21:56

För att ingen ska tro att jag fuskar.... idag har det bakats 2 sirapslimpor på Sturegatan!


Har bakat dem så ofta på sistone att jag nästan kan receptet utantill...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Skapa flashcards