husnr3

Direktlänk till inlägg 27 juli 2009

Vart tar tiden vägen?

Av Jessica - 27 juli 2009 00:00

Tiden rinner iväg, bara 2 veckor semester kvar…Och så har en hel vecka av semestern redan gått, superfort.  Tycker inte att vi hade så mycket planerat men nån grej blev det ju varje dag och antagligen därör som tiden runnit iväg. Idag har Ralle o Samuel kört skräp o ris till tippen, normalt brukar det vara jag som hoppar i släpkärran för att tynga ner riset men i år slapp jag så jag har haft en hyfsad dag. Att den inte har varit toppen beror på att jag ha börjat få känningar av att ichiasnerven ligger i kläm på höger sida (eller man kanske bara ha den på höger?) och värken strålar ner i benet men även rumpan gör ont liksom delvis upp på ryggen. Normalt brukar det ju inte vara några problem att stretcha men nu är ju liksom magen ivägen… Men om några minuter ska vi åka in en sväng till Hembygdsparken o äta glass och då går det nog över. Det mesta kan ju botas av glass!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Skapa flashcards