husnr3

Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

Trött eller pigg?

Av Jessica - 28 maj 2009 20:36

Vad jag är trött på att alltid vara trött - ska det vara såhär från och med nu? Isåfall ångrar jag mig nog.... går det?


Är så sjukt trött fram till åtta på kvällarna och inte blev det bättre av att jag idag har tillbringat större delen av dan i en telefonkonferens på jobbet. Hade kunnat stupa i säng direkt efter jobbet varje kväll men om jag bara klarar att hålla mig vaken fram till åtta börjar energin titta fram igen så just nu är det full rulle i köket. En kladdkaka i ugnen, bacon o pasta på spisen och samtidigt har jag diskat litegrann! Gäller ju att verkligen hänga i när orken är framme. Man måste ju jobba in de timmarna mellan halv sex o åtta när jag bara slöade och allt jag företog mig gick i slow motion...


Men återigen till frågan trött eller pigg som var huvudpunkten i mitt menigslösa dravel!? Är nog dax att testa järntabletterna jag fick av Anna. Har köpt linfrö från Saltå kvar (skitsnygg förpackning) som jag tänkte ta samtidigt för att inte magen ska paja helt. Hoppas det hjälper, fast nu är det ju helg snart så då får jag nog sova lite mer.


Resten av kvällen tänker jag tillbringa med att packa kläder, åker till stugan imon, och en eller annan flyttkartong. Har även hämtat en tapetkatalog på Jehrens som jag ska bläddra i. Hypergrälliga tapeter med blommor o stora mönster, kanske blir nåt sånt i hallen. Jag är ju inte direkt nån "vit-vägg"-brud.

 
 
Ingen bild

Anna H

29 maj 2009 07:38

Jag tror att det är läge att börja med järntabletterna....hoppas att magen klarar dom!! Du vet ju hur många jag tog..:)
Tycker tapeten såg cool ut....men det får nog inte bli för mycket... Ha det så gott i stugan.. Vi hörs Kram Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 april 2016 21:08

Inte för att vi varit på mossen så många gånger men varje gång regnar det mer eller mindre.... Lugnet inne på Naturum finns inte nån annanstans. Att sitta vid de stora glaspartierna och titta ut samtidigt som det nästan är helt tyst förutom...

Av Jessica - 20 april 2016 21:00


Det händer sällan men i år kunde vi sitta ute och äta födelsedagskvällsmat! ...

Av Jessica - 10 april 2016 19:44


Ok då! Kanske lite onödigt då lådan redan är full - men gick inte att låta bli då V verkligen gillar pirater och tigrar just nu. Och så kanske hammare hade passat bättre än ? visseligen men går ju inte få allt. ... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:49

Låter bilderna tala för sig själva! Mysigt kul o rätt dåligt väder... ...

Av Jessica - 8 april 2016 06:44

Veckan innan påsk i mars hade vi riktigt vårväder och hängde ute och njöt! ...

Det här är jag

Här hamnar tankar om det som rör sig i livet, en del om inredning och huset som är i ständig förändring. Stora förändringar som tillbyggnad, väggrivning, takprojekt och annat men även små förändringar som pyssel och pynt här och där. Tankar och bilder på

Bloggar jag brukar följa

TÄVLINGAR

 

 

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Så många läser här varje dag...

Bloggemenskap


Ovido - Quiz & Flashcards